kızlar 4 aylık olmak üzere olan bir kızım var regl oldm sanrm ondan sütüm azaldı ve tadı biraz değişmiş olabilir emmek istemiyor çünkü( zaten 3 gün istese 2 gün istemiyor bi sevemedi emmeyi) uyanıkkem kasıkla sağdgm sütü veriyorm ya da mama veriyorm ama döke saça.. gece uyurken biberon versem uykuda alacagı için meme reddi yapar mı sizce yine de ?