Kızlar selam en baştan beri Philips Aventin naturel biberon kullanıyorum şimdi bebeğim 3ay olmak üzere birinci ayından beri +1 aylık olan emzik ucunu yani 2 numarayı kullanıyorum şimdi +3 ay olan emzik ucuna geçmeli miyim sizce trent yoldan yorumları okudum +3m emzik Ucu iki delikli olduğu için akışı çok kuvvetli tıklanabilir 5aydan sonra uygun kimi 9aydan sonra uygun demişler sizin deneyimlerinizi merak ettim sizce 3ay itibari ile +3 ay olan iki delik diye geçmeli miyim siz neler yaptınız? Mama içerken zorlanmasın hızlıca içsin istiyorum ayına göre tabi ama aynı zamanda tıkanmasında istiyorum o yüzden bu emzik ucu konusunda kararsızım
(emzirmiyorum sadece mama )