Ayse_54 çalışıyor musunuz? Çalışıyorsanız doğum yaptığınız hastane zaten sisteme raporu yüklüyor yüklemediyse ve muhasebe görmüyorsa hastaneyi arayın onaylattırın
daha sonra muhasebe de raporu onaylıyor siz de e devlete şahsi banka hesabınız var ise tanımlayın pttye değil banka hesabınıza yatar hiç bir yere gitmeden hem emzirme hem de doğum parasını alabilirsiniz