Bu yazdıklarım genel olarak herkese cevap olabilir diye düşündüm. Öncelikle benim 5 aylık bir kızım var. Doğduğu günden beri sling veya kanguru hatta arabayı sevmedi. Hiç dışarı çıkmadım ilk başlarda. Hep kucak istedi dışarı bakar vaziyette. Etrafı izlemek hoşuna gitti. Sonra baktım ben ben değilim. Kilo veremiyorum, tek başıma çocukla evde bunalmışım. Bir yerden başlamam lazım dedim. Nuna marka kanguru aldım. Kullanımı çok kolay. Önce onunla kendime dönük takarak en sevdiği şarkıda gezdik evde. İçinde uyudu. Daha sonra sadece 5 dakika kapının önüne daha sonra sokağa sonra arka sokağa derken yaklaşık 3 ayda dışarıya alıştırdım. Her gün çıktım hep aynı saatte. Hala bebek arabasını pek sevmiyor. Çünkü yatmak ona göre değil 😅 Şuan dışa dönük takıyorum. Ondan mutlusu yok. Bir yandan da ellerimi tutar gezerken 🥰 kısacası alışıyorlar. Sabretmek lazım ☺️