Feyyyzza Herkes tepetaklak olmuş. Bizde 3ay3 günlügüz atak ne zaman basliyo. Acaba bizdemi maffolcaz. Yoksa düzeni bozulmayan bebek varmi merak ediyorum
Adababy Feyyyzza ben sadece ilk bi haftasını mama yememe sorunuyla karşılaştım onunda çözümünü ne soğuk ne sıcak olan bi mama yaparak besledim onun dışında hala uykuyu çok severiz ve gece deliksiz uyuruz😄 maşallah kızıma doğduğundan beri gece uyanmaz bende son bi aydır geceleri beslemeye kaldırmıyorum gece 11-12 gibğ uyur sabah 7-8 gibi uyanıp mamasını yer tekrar uyur öğlen 1 de kalkarız analı kızlı severiz uykuyu 😄 gün içindede öğlen 2 de uyur akşam 5-6 gibi uyanır
Cns1903 Feyyyzza valla 4 ay atagı bizi mahvetti bidaha hiçbişey eskisi gibi olmadı😁 ama o zamanlar bile güzel sımdıden düşünüp takmayın kafaya illaki düzelecek 😍
Mrymmhmt Feyyyzza o günler geri gelmez inşşallh oğlum bambaşka bi bebek oldu şuan sadece uykuda mamasını yer bitik haldeyim😏
Daphnemom Ben sadece 1 hafta zorlandım biberon reddi yaptı memeyle doymuyodu ama mama yemk de istemiyodu. Onun dışında çok sorun yaşamadık. 5. Ay atağı da aynı şekilde bitmek üzere ve yine sadece mama reddi yaşadık.
uykusuzMoMm Adababy bizde tam oyleydık takı 8. Ay atagına kdr 8. Ay atagında uykular haram oldu genclgm bak talanda oldu dıyerek gezıyorm kafayı yedm uykusuzluktan 🤣🤣
Adababy uykusuzMoMm bakalım bekleyip görücez 😄 henüz 5 aylık olacak bi hafta sonra bize atak falan işlemiyo :)
SinyorinA Adababy Ne kadarlik acabaa kızınız ? öglen 1de kalkip, öğlen 2 de tekrar uyuyup aksammi kalkıyor 😯 yanlis anlamayin ama anlattiginiza gore gunduz hep uyuyor kızınız sadece aksam 5-6 dan gece 11-12 ye kadar mı uyanik kaliyor bu durum sizede tuhaf gelmiyor mu yada saatleri yanlis mi yazdinizki 🤔
Adababy SinyorinA yo doğru anladım canım şöyle anlatayım gece 12 de tam uykuya geçeriz gecede uyanmadan sabaha 7 ye kadar uyur sonra uyanır 7 den 8 e kadar yatakta oynarız uykusu gelince tekrar uyur bazen 9 a kadar sarkar uyuması ama öğlen en geç 1 de uyanır. Sonra 2 de geri uyuyup 4-5 gibi kalkar bazen 6 yı buluyo kalkması. Sonrasında 6 dan 8 e kadar oynarız kitaplar falan okuruz. 8 de bi uykusu falan gelir yarım saat falan uyur sonra uyanır. Tekrar oyunlar yemekler falan derken 11 olur saat. Sonrasında bi saat oyalanırız en sonra yemeğini yer uyur kendi düzenini kendisi kurdu hiç eğitim falan da vermedim doktor kontrollerimizde var herşey yolunda
ikizlerinannesi2985 Feyyyzza oğlumda hiç sorun yaşamadım, aksine bol bol mama içti, iştahı açıldı ama kızıım… of of… 5 ay 6 günlüğüz, ya atak bitmedi ya huyu suyu değişti… 2 aydır çekiyorum bildiğiniz…