Papatyaninannesii Cicek_Gokce46 ekşi yemıyorum ama üşüyor olabilirmı çok terliyır belki terden üşütüyor bilmiyorum 😕
Yesimefe0 Nuraky ayyyy ayyyy biri beni bu aydan alsın bu ayı atlatalım biran önce çocugum bir anda degişti eler ağızda salya sürekli kusma desen ööö aglaması desen susmuyor yıprandım yaaa gündüz uykusu 5 dk kucaktan inmiyor birde yarın aşımız var vah kine vah ne gibi zorluklar çektiniz ateş oldumu yıkadınız mı
Nuraky Yesimefe0 beni de alsin berbat bir ay 🤦 ilk defa böyle sorunlar oluştu aşıya götürmeye korkuyorum bekletebildim kadar bekletcem aşıyı
Nuraky EsraArslan4525 bizimde aynı dış mi atak mi bilmiyorum sürekli salya akıyor eller agizda uyumuyor doğru düzgün ağlıyor 🙄🙄
Yesimefe0 Nuraky korkunun ecele faydası yok ben gidicem birazdan yapcak bişi yok bu sefer diger aydaki aşıyla yakın oluyorlar onuda önermiyor doktorlar cok zor cokkk
Hlmn53 Papatyaninannesii kaka her halükarda kokar bildigim kadarıyla. Sadece ek gıdadaki kadar dehşetli kokmaz 😅sanırım
sevgi88 Nuraky gece saat başı uyanmalar,salyalar,memeyle kavga,durduk yere ağlamalar,gündüz tam uyutuyorum beşiğine koyuyorum hoppp ya gözler açık ya çığlık çığlığa uyanmış