Kızlar normal doğum yaptım 18 gün önce yanlız dikişlerim düştü çok fazla agrımda yok baticonla zeytinyagla temizliyorum hep tuvalete çıktığımda vücudumu falan yıkıyorum yanlız annem temizlediğinde çok az açıklık var diyor öyle kanamam çok şükür az yanlız bu açıklık normal mi acaba annem git gide kapanır diyor ama bilemedim bana Yardımcı olurmusunuz