yaseminligunler Gri olanın benzerini kulalnıuoruz cok kullanıslı diğer sarı olan arkadasların dediği gib yer kaplamaktan baska birsey değil plastik olanda cok sert gri olanı alın hatta ben aldgm sayfayı öneriyim size https://instagram.com/salincak_humadan?utm_medium=copy_link
[silindi] Cheddar ya öyle mi diyorsun ikinci de uyursa sorun olmaz diye düşünüyorum. Ona bakayım o zaman.
Cheddar [silindi] biraz zaman geçsin hareketlenecek edecek uyumamaya başlar boşa yer kaplar canım ondan tavsiye etmedim😊
Ssssraa Olandan kullanıyorum 6 aylıkken almıştım oğlum 2 yaşına girecek kullanıyoruz hâlâ. Çok memnunum ben bile sallanıyorum😂 aldığınız yere bağlı tabii bize o güvenceyi vermişlerdi. Bi antreye bir de balkona delik açtırdım oradan oraya taşıyorum hiç istemezsen alıp kenara koyuyorum bayağı kullanışlı yer kaplamıyor🖐🏻
yaseminligunler Ssssraa benimde içinm gidiyo ama cesaret edemiyorum kendim sallanmaya salıncak taşır ama tavan taşırmı hala düşünüyorum 😅 40/50 kilo kapasiteli salıncagımız bende 50 kiloyum tavan kac kilo 🤷🏻♀️🤷🏻♀️😀
Ssssraa Bu arada 2. De bebeğim çok uyudu. Tek pişmanlığım aynı zamanda onların yatanları var, bir mekanızma ile yatıyor sırtı sonra geri oturur pozisyonunalıyor. Onlardan almamış olmamdı. Onlardan tavsiye ederim
yaseminligunler [silindi] ever oda bi secenek aslında bebegıniz durumuna göre birazda ben salıncagın kullanım alanı dısına cıkmak ıstemedim sallanıcam sıkılınca inicek oyle yatmak uyumak yemek yedirmek falan kapsam dışı yanii benim fikrim
Balkizlarim [silindi] ortadakinin yatmis halini biz evde kendimiz yapmistik 3 aydan sonra kullanamadim 1. Olani 3 kizimdada kullandim 8 sene olucak hala duruyor 3 . Numarada sadece eglence amacli duyuyor 😁😍
yaseminligunler 17112020 isimli kulaklı olan sarı üzeri filli modelden yaptırdım ben 185 lira kulak ve isim nakış ekstra ücretti onları istemezseniz 150 ydi yanılmıyorsam
iki_prens_annesi [silindi] ilki guzel ama buyudkce hizli sallamk isteyck bu seferde yerde kayiyo gri olani guzel bnce hem kapi arasina barviks tak sallana dursn 😄 yatmk icin ilki guzel yeri varsa koyarsn durur ole balkonda acik alanda yatark sallanmasi guzl ama bn aldm buyudukce binmiyo arada kardesi biniyo tabi 🤗
Nik_mik_yok Bunu kullanıyorum, çok memnunum . Şimdilik balkonda ,tavana iki kanca ile astık, çok sağlam. Kışın içeri alırım, barfiks demiri ile asarim kapıya