[silindi] Merhabalar hanımlar sezeryan olalı 7 ay oldu ama yara izim hala kabarık vede çok kaşınıyor . Keloid olmuş abartılı yara izi diyorlar hiç doktora gitmedim ama çevremdekilerden dolayı biliyorum keloid olduğunu . Sizlerdede böyle bi durum oldumu . Sezeryan iziniz kabarıkmı yoksa ince çizgi şeklindemi veya nasıl geçirdiniz hafiflettiniz o izi ?
Ceyo0666 [silindi] doktora gittinizmi havalar sicak oda yapar o bilgeye sargi bezi koyun gobek varsa ust uste gelince hava almiyor iyilesmiyor baye gecmos ustunden banyodan sonra kurulayin islak nemli kalmasin benim cizgi gibi yok gibi bisi
BurcuUmay [silindi] benim de kabarık zamanla düzelir diye üstüne düşmemiştim nasıl olması gerekiyomuş ki?
Wanderlust [silindi] Doktor bana 5.gunden itibaren kullanmam icin bepanthol anti scar jel onermisti 2 ay duzenli kullanim gerekiyor iz ve sisligi indirmesi icin benimkileri 1 haftaya gecirmisti. 1 aydan uzun sure gecmis ameliyat izleri icin de arkasinda tirtikli bir topu var keloid uzerinde kremi surup masaj yapmaniz icin isterseniz yorumlarina bakarak o jeli alin ben memnun kaldim
[silindi] BurcuUmay hassas ciltlerde oluyormuş . Benim abimin kolundaki ameliyat izi de kabarmıştı aynı doktora gitti baya iğne krem falan derken izin kabarıkşığı gitti ama deriyle bütünleşip iz açıldı sadece
mom006 [silindi] il doğumda bünyesel kabarıktı 2. sezzeryanda doktor düzeltti ameliyatta, bünyeselmis yapcak bi se yok
070920 [silindi] benimde kabarık ama ben normal diye biliyorum. Doğum yapalı 9 ay oldu ortasından kenarlara doğru iyileşmeye başladı benim yani kabarıklık gitmeye başladı. Hiç bişey kullanmadım ben
Arc1993 [silindi] benim de öyle canım. Dr a gösterdim ciltle alakalı olduğunu söyledi. Gerçekten çok hassas bir cildim var. 2 yıl oldu doğum yapalı. Eskisi kadar olmasa da kabarıklık var. Normalde kalemle çizilmiş kadar hafif olmalıydı bu iz. Bepantol antiscar jel vermişti dr. Bana fayda etmedi. Şu an başka bir kreme başladım umarım geçer. Çok da takmıyorum ben görünmeyen bir yer. Sorun yok yani
Buketkucuk [silindi] ben doğum yapalı henüz 18 gün oldu ama benimde sezeryan dikişim kabarık ve fena kaşınıyor. Benden üç gün sonra doğum yapan arkadaşımın dikişleri kalemle çizilmiş kadar inceyken benim kabarık ve çok belirgin. Yanları da tenime dokununca acıyor çok hassas. O kabarıklıklar nasıl geçecek acaba? Contratubex diye bir krem varmış herkes öneriyor yara izlerini geçiriyormuş onu kullanacağım bakalım inşallah fayda eder ama kaşınmasına birşey diyemeyeceğim iyileşme belirtisi diyorlar ama
adastra [silindi] Düzenli krem kullandınız mı ben kullanmadım. Benim oldu, 2 hafta sonra ikinci doğumum var. Doktorum düzelteceğini söyledi, o ölü dokuyu alacağım, sonrasında da krem kullanırsan geçer dedi
ilkgozagrimm [silindi] merhaba bununla ilgili bende post acmıştım dogum yapalı 20 ay oluyor gecen cuma kadın doguma gittim aynı şikayetten yaram keloid kaldı plastik cerraha git dedi orda işlem yapılıp düzeltiliyormus yada 2. Dogumda orayı temizliyorlarmıs bir yakınımın öyle olmuştu birde vucüt tipiyle de alakalı bir durummuş ben ikinci doguma kadar birşey yaptırmıycam birde sık sık havalandır seninki en azından yeni sayılır hala göbek gelince de iyileşmiyor