Ecss benimde öyle ya bende gittim doktora kan tahlili yaptırdım değerlerin gayet normal dedi hiç bisey çıkmadı ama hala saçım dökülüyo avuç avuç bende kel kalcam heralde artık korkudan açamıyorum saclarimi hep topluyorum açınca elim hep saçlarına gidiyo avuç avuç geliyo sac çok moralim bozuk