Birprensannesi12 Bide ek gidaya kaçincı ayda başladınız ayrıca buraya yararlı tarifler yazarsanız çok sevinirim 🌸🍼🍨🍧
turansmom Birprensannesi12 5 aylıkken ek gıdaya başladım, 6 aylıkken ilk tarifimiz meyve püresiydi. Elma, armutu blendirdan gecirdim,1 cay kasığı pekmez koydum, birazda irmik hasladım çok sevdi dışardakilerden hiç yemiyor, denedim ama.
______ Birprensannesi12 6 aylıkken 3 gün kuraşı ile başladık en sevdiği tarif bebeğimin muz avokado ceviz üçünü karıştıryorım bayılıyor 😍
turansmom Kcr Tam 5 aylıktı kontrole gittim, doktorum ek gıdaya başla dedi. 6.ayda tadımları bitirdik yemeğe geçtik, yine doktor tavsiyesiyle tabiki🙂