maestro emmeyi seven bir bebeğim var. bu arada diş de çıkardığı için daha çok sarıldı. mide kasları ile ilgiliymiş ya kusması, sizin kusmalar ne zaman bitti?
Mom070 maestro 6. Ayına kadar kusması vardı öncesinde doktora götürdüm bir şey çıkmadı doktor da bana 6. Aydan sonra geçer dedi geçti de. Eğer reflü vs bir şey yoksa geçer inşallah.
maestro Mom070 süpersiniz teşekkür ederim. 🌸 bizim de fazlasını çıkarma gibi. bazen peynirimsi dokulu ama reflü değil demişti dr
iki_prens_annesi Vala bnm oglan 7 8 ay kadar kustu durdu cok sukur bitti suan 14 aylik bu seferde salyasi basima dert hep yakalr su gibi 🙄
maestro iki_prens_annesi eski kusmuklu günlerinizi düşünün yatak yorgan kalmadı evde. salyaya can kurban 😂
iki_prens_annesi maestro hic hatirlamk istemiyom ya hem kendi hem bn babasi hemde ewi berbat ediyodu bunada sukur diyom bn 😄😄