Buselifs
İyice uykusu geldiği bir gün yatağına koyup uyku arkadaşı ve emziğini verdim. Ama 6 aylıktı. 3.ayda bence bebekler anneyi çok istediği için desteksiz uyutmaya alıştırmak çok zor. Ben 6.aya kadar ara sıra denedim desteksiz uyutmayı ama çok ağladığı için üstemelemedim. Dediğim gibi bir gün öylece yatağına koydum ve uyudu, ya i bebeğin de hazır olması gerekiyor bence ve bu 5.aydan önce olmaz diye düşünüyorum, hele ki şuan gazı da varsa desteksiz uyutmaya çalışmayın bence. Sizin kokunuzu ister bu aylarda🥰