Hafsaninannesi_ Kızlar , 4.bucuk aylık kızımda atopik dermatit var.Doktor Bioderma Atoderm intensive verdi.Kullandim ama bir fayda görmedim.Ben mi yanlış kullandım yoksa biz de mi işe yaramadı kullanıp fayda gören var mı ? İlaveten neler yaptınız ?
Mervea Hafsaninannesi_ bizde başlangıçta biodermanun ürünlerini kullandık kuruluk aynıydı ama ilerlemedi mustelaya geçtik şampuanı daha çok kurutunca kaşıntısı artmıştı onu hemen bıraktık şuan laroche ürünlerini kullanıyoruz memnunum kıyafetlerini çift durulama yapıyorum tek yıkıyorum yumuşatıcı koymuyorum birde duşta vücudunu liflemiyorum elimle ovalıyorum
Ysfmt Hafsaninannesi_ .ben iki defa azcık kortizonlu krem sürdüm gecti.yüzündeydi egzaması.tekrarlamasın diye bioderma kullanıyorum. Egzamayı nemlendirici kremler gecirmiyor kesinlikle bende de var.gectikten sonra tekrarlamaması adına nemlendiriciler iyi geliyor
Derinn97 Mervea bende mustelaya geçtm şampuanına daha çok mu kurutuyo gerçekten😒çok iyi geldiğini sölemişlerdi
Mervea Hafsaninannesi_ devamlı nemlendiriyorum ama ciltleri kuru olduğu için egzamaya meyilli terlememesine dikkat edin kışın orlon giydirmedin kıyafetleri Pamuk olsun Eğzama çok soğukta çok sıcakta hemen çoğalır birde oğlum alerjik çocuk idi doktorun deyimiyle bu ergenlikte geçebilir veya kalabilir bu bizim yaptıklarımız sadece hafifletiyor