Denizarass Hanımlar ben bu düdüklüyü aldım fakat çok anlayamadım. Köy tavuğu haşlamak istiyorum. Sıcak su mu ekliycem soğuk su mu? Bilenler yardımcı olursa sevinirim 🙏☺️
cokgezenti_30 Denizarass bende bilmiyordun evlendiğimde öğrendim resmen şok yaşamıştım hadda bütün soyulmuş soğanda koy piştikten sonra çıkarıp atabilirisn içşndem lezzet veriyor birde defne biberiye atabilirsin tavuk ve et kokularını alıyor
Aysetugra Denizarass iki çizgi olunca altını en kisiga getir süre tut kapat canım. Çabuk pişiriyor ama dikkat et 😊
Denizarass cokgezenti_30 ben de şu an hep yanlış yaptığımı farkettim😅 soğan da koyayım o zaman. Peki nohut vs yapıldığında sıcak su koyuluyor ama Di mi
cokgezenti_30 Denizarass ılık koymalısın direk nohut fasulye üzerine kaynamış su koyarsan sertleşiyor ve bunları haşlarkende içşne bi tatlı kaşığı karbonat ekleyebilirsin daha güzel oluyor
Denizarass Aysetugra çok teşekkür ederim. Ya bu köy tavuğu ya geç pişermiş acaba ne kadar sürede pişer deneyimin var mı ☺️
Aysetugra Denizarass canım ben çarşı tavuğunu çizgi çıkınca en fazla 10 dk kaynatıp altını kapatıyorum. Çizgiler geri inene kadar açmıyorum pişiyor. Ama köy tavuğunu bilmiyorum 20 dk pişir düşüklüğü su altına tut inince aç bak. Pismemisse tekrar koyarsın ocağa
Aysetugra Ben nohuta fasulyeye vs hep soğuk su koyarım. Hiç sıkıntı olmadi 😊 acil çıkarıp pisirdigimde islatmadim bile
Denizarass Aysetugra ya haşlarken mi soğuk su, yoksa yemek halini yapıyoruz ya salça vs kavurduktan sonra da mı soğuk su 😅 ay ben de hiç bilmiyormuşum
Aysetugra Denizarass haşlarken soğuk su koydum hiç sıcak su koymadım çabuk pişiyor diye. Ama sıcak koyan var mı bilmiyorum. Islatirken de karbonatlı su yapıyorum bazen ılık bazen soğuk 😊
cokgezenti_30 Denizarass ne demek afiyet olsun köy tabuğu 30 dk kadar pişiyor bilgin olsun biraz farklı olduğu için ve haşlama suşarı soğuk ama salçalama kaynamış olmalı 😉