Sedonay bizde dün 5aylık olduk ve 200gram almışız,sadece emiyoruz bu arada.doğun kilomuz 4.040 ve şu an 7.400kg.doktor çok güzel kilosu dedi ama bana az almış gibi geldi,evet bu aylarda az alıcak ama 200,250gramlarda az sanki😢.
ek gıdaya başlayabiliriz artık dedi.yavaş yavaş başlıcaz bakalım nasıl olucak😒