Sultanss YusuffunAnnesii Benim kızım 38 günlükken kasık fıtığından ameliyat oldu. Bizi yıpratan ameliyat öncesi hazırlık sırasıydı neredeyse yedi saat aç kaldı damar yolu bulunamadı iki saate yakın ağlatarak damar yolu arandı. Çook zordu.. Ama ameliyattan korkmayın yarım saat ile 45 dakika sürüyor ameliyat iki saat yavaş yavaş besledik daha sonra normal emzirmeye başladım. Çok küçük iki cm bir kesik oluyor. Zaten bantlı üç gün sonra kontrolü oluyor doktor bantı çıkarıp yarayı batikon ile temizliyor.Bir hafta da sık sık bezi değişiyor ve yarasına çiş veya kaka değerse batikon sürülüp temizleniyor. Tabi bu süreçte huzursuz oluyor altı saatte bir calpol vermemizi söylemişti doktor bir haftada toparladı. Şimdi dokuz aylığız çok az izi belli oluyor yaranın korkmayın bol bol dua edin Rabbim acil şifalar versin..
YusuffunAnnesii Sultanss zaten beni yiptaran o kac defa gittik hastanaye cok doktoor bakti ultrasyon bakildi ve cok agliyo oglum babasi kollarini ben bacaklarini fln tutuyom simdiden cok yiprandi oglum ameluyat sureci nolcak hic bilmiyom bide covid testi fln yapilcakmis onceden allahim yardimcim olsun ben ve benim gibi durumunda olanlara🤲
YusuffunAnnesii MiracAlpinveUmutunAnnesi agladigi zmaan sag kasik tarafinda ceviz buyuklugunde sisme oluyo kendiliginden geciyo geri yasindan sonra farkettik biz
Ultraslan40 Hiç korkma, kasık fıtığı ameliyatına ameliyat bile demez doktorlar. Genelde operasyon derler. Çok kolaydır ve hemencecik atlatır. Rabbim bir daha hastalık yaşatmasın geçmiş olsun.🌺