Kızlar bebeğim burnundan düzgün nefes alamıyor.Burnunu da hep temizliyorum. Hırıltılı ses geliyor.Bazen ağzı açık uyuyor.Şimdi ışıkla burnuna baktım.Burnun gerisinde olan et çok şişkin görünüyor. İki burnunda da çok yuvarlak şekilde görünüyor. Bu normal mi?