Ezgibebek bende bir kaç gündür kundak yapıyordum müslinlerle baktım çok terliyor, bende eski usul bebeğimin ellerini donunun içine koyarak uyutuyorum😇😁 böyle oda çok sevdi daha rahat oluyor, üzerinede bir tane müslin örtüyorum güzel oluyor, deneyin derim🌺😇