Prenses1- Merhabalar. 2 buçuk aylık bebeğimin boyun altında kızarıklık pişik oldu sizde de oldu mu nasıl geçti ne kullandınız
Eymenduygy Prenses1- sıcaktan, her gün yıka, pamuk ile sil sürekli. Ben oğlumda çok yaşıyorum tombik bi bebek boynu hemen pişiyor sıcakta. İnce giydir ☺️
cokgezenti_30 Prenses1- sürekli temizle su ile ve mustela pişik kremi var onu kullan 1 gğnde geçiyor gerçekten
Laden Prenses1- benim kızımda da olmuştu. Geçireyim derken egzamaya çevirtmişim. Çok dikkatli bakım yapmak gerekiyor. Mümkünse her gün duş aldırın. Pişik bölgesi ıslak olmamalı. Kucağınızdayken boynunu biraz açığa çıkarın ki hava alsın
Prenses1- Astadavistabeybi bende kullanıyorum trosyd krem ama günde Bi kere sürdüm galiba daha sık sürmem lazım 😔 teşekkür ederim
Astadavistabeybi Prenses1- biz penaten sürdük çok iyi geldi sürmesek daha kötü olurdu kokuyordu ilerlemişti baya
Belinaysmom Sıcaktan oluyor ben tek zıbınla durduruyorum evin içinde hergünde yıkanıyor hametan sürüyorum 💁♀️