Merhabalar güzel anneler, benim oğlum 15 aylık konuşmuyor, kelime söylemiyor. Anne baba dede vs demiyor, sadece higi diyor ufak tefek sesler cikariyor. Bana “a” diye sesleniyor, istedigi bir seyi eliyle gösteriyor. Kendini gösterek ifade ediyor, bir kere uykusunun arasında su demişti bir daha demedi, konuşmama durumuna çok taktım hic bir kelime dememesi canımı sıkıyor. Sizce nörolojiye götürmelimiyim?. Yoksa normal mi? sizin çocukların konuşma gelişimi nasıl.