Merhaba güzel anneler,
Dün minoris şampuan ile ilgili yaşadığım sıkıntıyı buraya yazmıştım. Telefonla ulaşamadım ama sonra vatsap numaraları aklıma geldi ve yazdım. O ulaşamamanın verdiği durumla da yazdım da yazdım 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Lakin karşımda öyle bir firma varmış ki, yaşadığım sorunu öyle güzel irdelediler ve içten ilgilendiler anlatamam 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Kendi çocukları ğibi bilip gece saat kaça kadar ilgilendiler. Bize ürünleri yaramadı ama kullanan, kullanmak isteyen herkese şiddetle öneririm. Bu arada üründe bir sıkıntı yok, neyden kaynaklı bilemiyorum fakat büyük ihtimalle bizim çocuktan kaynaklı 😞😞 yerli, milli ve temiz içeriğe sahip minorisi herkese içtenlikle öneriyorum. Unşallah ilerleyen yaşlarında kullanabiliriz. Müşteri hizmetleri bu zamana kadar karşıma çıkan en ilgili ve dürüst bir ekipten oluşuyor. Allah firmanın yolunu açık etsin♥️****