nesee Narmin20 2 buçuk yaşında kızım Allah kısmet ederse oğlum olacak oğlum doğduktan 2 ay sonra kızım 3 yaşında olacak
Leman01 Narmin20 benim oğlum şuan 15 aylık 2 yaşında. Sonra düşünüyorum 9-10 ay zaten hamilelik sürüyor nerdeyse 3 yaşına geldiğinde kardeşi olur çok zorlanırsam kreşe gönderirim diye düşünüyorum. Şimdilik planlar bu şekilde zaman ne gösterir bilmiyorum.
Nurish Narmin20 ben aslında ikinciyi çok istiyorum ama çok zor bir sezeryan geçirdim sırf bu yüzden ikinciyi yapamam sanırım
sutkokusu Narmin20 kızım 22 aylık eşim çok istiyor ama ben cesaret edemiyorum ve kızımı doya doya büyütmek istiyorum bence tek çocuk en iyisi bende tek çocuğum hiçte zorluğunu yaşamadım
Narmin20 sutkokusu ben de oyle dusunuyorum, doya-doya buyutmek ancak tek cocuk da istemiyorum. Ileri zamanda insAllah 2cisini isterim.🥰
AdenMariamm Narmin20 yerime biri dogurur 6. Aya kadar bakarsa neden 1cocuk daha olmasin 😂😂😂 sahsen canavar kizimdan sonra tovbeler olsun dedim arada bi canim cekiyor oda hormonal 😂😂😂
Tuba Yengecanne_ inşallah🙈 hamileyken insan korkuyor ama doğumdan sonra ilk 3 ayı atlatınca gerisi geliyor