Benim nişan geldi gecesi sancım tuttu sabah dogum oldu ama nişan önemli degil diye biliyorum suyun gelirse direk hastaneye git suyun gelmezse sancın düzenli olunca gidersin ben 5 dk da bire dusunceye kadar evde bekledim hatta yolda 3 dk da bire düsmüstü cok korktum yolda olcak diye ama sabah oldu 😂 hastanede beklemek zor oluyo nst de yatarak bekliyosun evde dustaydım hep su cok rahatlatıyo