ikiprensannesii2 Var mı kullandığınız sinek/sivrisinek koruyucu? Bebemin burnunu ısırmış ☹️ Incia markasının buldum ama iyi midir bilmiyorum
Yade012 ikiprensannesii2 yenidoğan ünitesinde hemşireyim biz burda bebeklerimize incia ürünlerini hep öneririz. Bende oğluma incianin urunlerini hep kullanıyorum
Laden ikiprensannesii2 ben kendim yapıyorum. En doğal bu bana göre. Spreyli bir şişeye su, biraz okaliptüs ve lavanta yağı koyuyorum. Hiç yanaşmıyor sinekler🌺
Balbebem ikiprensannesii2 baska marka olarakta siveno var bide trukid var onlarda güzeldir tahminimce.
Vanilya ikiprensannesii2 İçinde tıtanıum var ama zararsız olan da yokmuş minoris ile görüştüm az önce. Bende incia siparişi verdim elime sıkıp sürücem
Balbebem İncia aldim bende cok koruyucuymus yorumlari cok iyiydi temizde icerikli zaten gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım
Balbebem ikiprensannesii2 Simdilik memnunuz evet limon kokuyo sadece kokusuz olsa daha iyiydi okadar😊☺️
ikiprensannesii2 Laden Bu daha iyiymiş 10 aylık bebeğim ağır gelme durumu olur mu acaba? Bir de vücuduna mı kıyafetlerine mi sıkıyorsunuz ve kaç fıs?☺️
Yade012 srpgnr mesela hangi ürünleri ? Ben şampuanı, bakm yağını, deterjanını, güneş kremini ve sinek koruyucusunu kullanıyorum. Kullandıklarımin içerikleri tamamen bitkisel
Laden ikiprensannesii2 uzmanların önerdiği bir şey. Ben 4 aylıktan beri kullanıyorum 27 aylık kızım. Mesela yarım litre suya 6-7 damla şeklinde koyun çok hafif hatta yok denecek kadar kokusu oluyor ama sinekler alıyor o kokuyu ve gelmiyor😊
Laden Vanilya canım aktara git orada küçük şişelerde satılıyor yağları. Okaliptüs ve lavanta yağı. Epey de bereketli ve uyguna geliyor. Yap yap sık hiç zararı da yok uzmanlar bile öneriyor bunu
Metinazat Laden her iki yağdan da 6şar damla mi koyuyorsunuz yarim litre suya. Bir dr bu suyu hazirladiginizds vucuduna mi yoksa kiyafetlerine mi sıkıyosunuz
Laden ikiprensannesii2 yarım litre suya 6-7 damla damlatıyorum. 6-7 damla okaliptüs 6-7 damla lavanta yağı