Hilaldgsn Arkadaşlar oğlum on buçuk aylık kıştan beri ayakları sürekli terler buz gibidir hep. Çorapla ıslak terlik giymiş gibi sürekli nemli ıslak çorapları 😑 bu durum başına gelen var mı? Siz neler yaptınız terlemesi için paylaşırsanız sevinirim 🥰🥰
umutvar1 Hilaldgsn Benim oğlumda da oluyor doktora sordum bir anlamı yok olabilir dedi. Sonra ben takip ettim fazla giydirdigimde ve biseylere ulaşmak için cirpindiginda olduğunu fark ettim 😂
Hilaldgsn umutvar1 sırt üstü yatarken de terliyo otururken de emeklerken de 😃 benimki ondan değildir sanmam 😄