cemreninnannesii merhaba, bebeğimi doğduğundan beri asla sırtı yatak görmedi kucağımda büyüttüm 6 aylık ettim, kanguruda iş yaptım sıkı sıkı giydirip yürüyüşe götürdüm ne zorluklar çektim. Bebeğin zor ise tv açabilirsin anlamına gelmiyor bu, aç kaldım yemek yapamadım temizlik yapamadım ama 5 aydan sonra daha iyi oldu. Şu an yere yatırıyotım battaniye serip oyuncaklarla oynuyor su ile temas ettiriyorum vs daha kolay. Ama küçücük bebeğe de tv izletip açmazssm ağlıyor demek bence bahane yani