Gorkeminannesiii Selam kızlar dün azcık Bi kanamam oldu adetime 3 gün vardı cuma gunu olacaktım normalde dün oldum ama bugun bitmiş uyandım kan felan yok gelmemiş bide çok açık tı rengi kan kırmızı degil uçuk pembeydi varmı başına gelen kızçeler koşunnnn 😬
Mom0982 Gorkeminannesiii Allah bağışlasın canım yeni doğum yaptın sandım.İlk zamanlar düzensizlik çok oluyor çünkü
Mom980 Gorkeminannesiii Valla öyle bacım , bi test yapmakta fayda var , gerçi dünden beri birçok post gördüm bununla alakalı hemen gebeliğe de yormayalım