Necla61 9 aya 5 gün var 2 diş çıkardık. Gece oturması yapıyoruz 3-4 gündür. Uykuya o kadar zor dalıyoruz ki. Atak dönemi değil ama baya zorlanıyoruz. Onun dışında çığlık atmaya bayılıyoruz. Emekliyoruz tutunup kalkıp sıralıyoruz. Baya düşe kalka geçiyor. Ek gıdada canı isterse çok güzel yiyiyor ama istemezse yemiyor. Oyuncaklarıyla oynuyoruz. Genelde abilerinin kapısına gidip bağırıyor odaya alsınlar diye almayınca kıyamet kopuyor.