Deletedmom637373 Havası çok mu soğuk🙄Antalyadan Erzuruma gideceğiz.insanı kültürü doğası özellikle sağlık ve eğitim açısından da iklimi ve tabi ki de gezilecek yerleri açısından en gelişmiş ilçesi neresi?
Baldudak_Emirbeyimiz Deletedmom637373 Eşinizin mesleği neydi ? Bu arada 5 yıl Erzurum’da okudum. Bı batılı olarak soğuğuna alışmam zor olsada insanlarını çok sevdim. Kültürü tabikide çok farklı ama güzel olduğu için zorluk cekmiyorsun. Ben merkezde durmustum o yüzden ilçelerini pek bilmiyorum.
Selin39 Deletedmom637373 Erzurum çok güzel istediğiniz herşey var ve gezilecek çok güzel yerleri var sadece soğuk.. avm Çok güzel ve de büyük çok şanslısınız 🙏🏻
Sin21 Deletedmom637373 Doğu görevi olarak gelinebilecek en güzel yer bence bşraz soğuk ama e evler sıcak zaten sorun olmaz 🥰