Kuzeymen bizde 5 aylığız başladık. Sadece anne sütü alıyor kilosuda gayet iyi.
Ama bizim alerjimiz var o yüzden sebzeler ile başladık. Yogurt en son vereceğim.
Baby plus alıştırma bardagi aldim onunla içiyor.
Suyu bıraksam çok içer ama.ben fazla vermiyorum.
Günde 1 kere öğlen sebze veriyorum 1kasik ardından da su veriyorum