Azizeugur
Neriman Çelik
harika bir doktor çok ilgili , siz sorun sormayın her şeyi güzelce anlatıyor
ben Normal doğum yaptım doğumda sanki annem yanımdaydı benimle oturdu kalktı cesaret verdi
ben normalde bir iğne bile yaptırmamıştım bu güne kadar
muayene ücreti 200 liraydı en son özel kliniği var kim gittiyse memnun kaldı