Nurdanalkanozkan bir kere göğüslerini asla ovmayın ya da sıkmayın bu anneden bebeğe geçen hormonlarla alakalı ve de her yerde özellikle belirtilirken insanlar hala nasıl masaj yap et diyorlar aklım almıyor. Benim bebeğimin göbek bağı 10. Günde düştü ve 10 gün boyunca ben de yıkamadım. Pamukla sildim çünkü birincisi verniks tabakası ne kadar vücudunda emilirse o kadar iyi ikincisi de göbek bağının enfeksiyon kapma riski söz konusu . Kafasını musluk altında yıkadım bebeğimin vücudunu da hep sildim 10. Gün de mis gibi banyosunu yaptırdım siz de banyo yaptırmak istemiyorsanız silmeyi deneyin bence ☺️