OzgeOzkan kapıdan çıkıp beni göremediği bir yerde oturup beklemiştim. Önce 5 dakika bir şişşş hadi uyku zamanı, uyku vakti oğlum gibi şeyler söylemiştim, daha sonra bu süreyi 10 dakikada bire çıkardım. Danışmanımız hiçbir şekilde odaya girmememi sesimle sakinleştirmemi söylemişti ama onu beceremedim baktım sakinleşmiyor, odaya girip yatır kaldır yapıp sakinleşince tekrar çıkıyordum, bazen de ninni söylüyordum. 7. Ayda uyku eğitimine başladık, 15,5 aylık oğlum uykuya dalmadı uzarsa vs şişşş uyku zamanı diye seslenirim ara ara.