Khazely tabiki hemşirelik sadece besle altını değiş uyut demek değildir. Bizde bebeklerimizin tanılamasını yapmak, bebekleri sürekli izlemek, kaliteli ve ileri yoğun bakım ve tedavi girişimleri uygulamak, bebek anneleri ile terapötik ilişki kurmak, koruyucu, iyileştirici ve rehabilite edici girişimleri uygulamaktan sorumluyuz. Destek eğitimi annelerimize bizde veriyoruz devlet Hastanesi’ne özgü birşey değil bu durum. Prosedürü de ben yazmıyorum ben onaylamıyorum. Bana soracak olursaniz hergun anneler gelsin çıksın bebekleriyle ten teması kursun ben herkesten çok isterim. Çeşit çeşit hastalıklara, sendromlara bebeklerimize şahit oluyoruz. Minicik bedenleriyle ağır savaşlar veriyor bebeklerimiz. Tıpta aşı karşıtı gibi biberon karşıtıda olduğu için saygı duyuyorum size. Allah güç kuvvet sağlık versin evladiniza ve size 🙏