UraSsmom Verynice1 Bugün yaptırdık 13 aylık eşime bugün son demişler ama bilmiyorum bayram filan girmişti sonra aşı yok dediler öyle öyle kaldı aşı
eslemsiii Verynice1 bizimkisi aşının olmayışından ertelenmişti 1 ay kadar ama en uzun süre ne kadar ertelenir bilmiyorum. Neye alerjisi var bebeğinin
eslemsiii Verynice1 benim kızım süt alerjiliydi yaptırmıştım aşısını ama yumurtaya olsaydı Dr kontrolünde hastanede yapılacaktı
eslemsiii Verynice1 Facebook’ta süt alerjili bağırsak tepkili bebekler (proktokolit) diye bi grup var oraya da sor istersen yumurta alerjili bebeklerde var belki yardımcı olan olur