Aylasrsn benımkı de bır ara mamayı red edıyordu. Anne sutunu de sadece bıberonla ıcıyor o sıralar sadece anne sutu ıcmek ıstıyordu sutum yetmıyor mama ıcmıyor cok caresız kalmıs ıdım. Hippin 900 gr yarıdan fazlası çöp oldu. 60cc yapıyorum ıcmıyor kalıyor vs.
Ama duzeldı suanda korkma demekkı donem donem boyle oluyorlar hıpp guzel mama vazgecme derım gaz ve kabızlık yapmıyorsa