maggie kızım doğduğundan beri formül mama ile besleniyo emmediği için 6 ay olduktan 1 hafta sonra 2 numaraya geçtik biz 1 hafta beklememizin sebebi ise 1 numara mamamız vardı o bitsin öyle geçelim dedik onun da bitmesi 1 haftayı buldu doktora falan sormadık herhangi bi sıkıntı da olmadı