Merhaba 29 haftalik dogum yaptim kizim kuvozde 1330 gram dogdu 1040 grama kadar dustu ve simdi 1415 gram 20 gundur kuvozde anne sutunu vermeye baslamislardi 4 cc 5 cc 8 cc simdi 12 cc veriyorlar dun biraz arttirmislar sutun oranini fakat yorulmus biraz cc dusurmusler ve kansizlik olmus kan takviyesi yapmislar bu durumu yasayanlar var mii normal mii ilk cocugum ve cok korkuyorumm bilgisi olanlar benimle paylasabilir mii 😔