Öncelikle bize sorucağına hastaneye git test ver diyenler olucaksa lütfen yanıtlamasın eğer devam ederse zaten gidicem 😊 Gelelim soruya dün öğlen gibi halsizlik çöktü ondan önce de 3 gün böbrek bel ağrım vardı çok yoğun. Dün aniden üşümeye başladım içten ateş hissettim ama dışta yoktu. Sonra dıştan da ateşim çıktı dünden beri en fazla 38 gördüm. Dün akşam Parol içtim çok terletti ateşim düştü gece tekrar çıktı yine içtim yine terledim şuan ateşim yok gibi az. Ama çok halsizlik var aşırı halsizim her yerim ağrıyo çok hafif boğazım tahriş olmuş gibi hissediyorum. Bu belirtileri yaşayan oldu mu neler yaptınız?