Didem1234 [url=https://www.hizliresim.com/72iv0gm][img]https://i.hizliresim.com/72iv0gm.jpeg[/img][/url] Merhaba 🙋🏼♀️ Bebeğim sürekli ağlıyor ve ishal 😔 diş mi çıkarıyor acaba?
aysunakin Didem1234 kaç aylık bebeğiniz şişmiş damakları çıkaracak gibi görünüyor ama başka bir durum da olabilir. Benim bebeğim hiç ishal olmadı mesela diş çıkarırken
Gizemsydr Didem1234 şişmiş dışı çıkcak gibi zaten çıkana kadar zoru çıkınca normale dönüyor çocuklar kuzum ya bizimki de çok huysuzdu zor gecti
Didem1234 aysunakin Grip aynı zamanda. Ama çok salyası akıyor bu şekilde şişmiş görünce diş mi acaba dedim
aysunakin Didem1234 bikaç güne de çıkabilir bikaç hafta da sürebilir her bebeğe göre değişiyor. Dalya tek başına dış demek olmuyor bebeklerde sürekli olan bir durum o ama ishal geçmezse ihmal etmeyin bi doktora gösterin tehlikeli olabilir.