Hanimlar merhaba. Bebegim 5ay 5gunluk. 4ay 20 gunlukten beri bir huysuzluk ki oyle bir huysuzluk gormedim. Bebegim dogdundan beri gece uykulari hep oldu. Cok uysal bir bebekti.. yani ben bilmem aglama krizine girsin gece cok uyansin. Fakat 4ay 20gunlukten beri gece uykusu kalmadi. Kucahimdan inmek istemiyor. Uykularinda cok agliyor. Gunduz full beni istiyor emmek istiyor uzerimden dusmuyor. Hava sicak bebegim kilolu ter icinde kaliyoruz. İki is yapcam kosturmaktan bayiliyorum. Birde disimiz cikcak sanirim.. bal kaymak uzerine 🤯
sorum su. 6 aylik bebeklerde de devam ediyormus. 7 ayliklar aman aman diyir. 4 ayliklar atak basladi diyor.
yani bu kabustan uyanamiyacakmiyim. Eski duzenimize donemicekmiyiz. Valla artik umudum bitmek uzere. Varmi duzenine geri donen gecti diyen. Valla iki guzel umuda ihtiyacim var artik