Arkadaşlar hayırlı günler herkese 8 ay 7 günlük bebeğim var covid oldum evdeki ilk vakayım kayınbabamda bizle o pazartesi aşı oldu eşimde belirti yok o yüzden yapmadı neler yaptınız ne yediniz ne içtiniz tad almıyorum koku almıyorum bugün baş agrısı halsizlikte başladı dün akşam filyasyon ekibi ilaç kullanmayacam dedim çocuk emzirdigim için neler önerirsiniz şimdiden çok teşekkür ederim herkese