8 mayısta başvurdum bakıyorum süreç devam ediyor diyor 24 mayısta annemler için başvurdum bugün baktım kapsam dışı faz1/2 diyor eşim dedi bize çıkmaz memur olduğu için ama bize de kapsam dışı olmaz mıydı? annemgilin sigortası yok babam pandemi yüzünden işsiz kardeşim kuaförde çalışıyor ve annem temizliğe gidiyor babam hala iş arıyor eğer bana çıkarsa annemgile verecem en çok onların ihtiyacı var benim başvurum ne zaman açıklanır?