Feyzza Saripapatyammm daha yeni 5 aylık olduk ama internette kötü şeyler yazıyor ondan buradan sormak istedim böyle olan bebekler olup kendiliğinden normal olan var mı
Feyzza Aslmra80 evet canım benim ki de öyle internetten baktım kötü kötü şeyler yazıyorda korktum biraz bilen annelerimize sormak istedim
Saripapatyammm Feyzza Henüz basmayi bilmeyecek kadar kücük canim cok normal. Belli bir sure oyle yapiyorlar. Ama yürümeye basladiginda devam ederse tam basmasini ogretirsiniz.
Serpilnese Feyzza tatlım o zaman çok normal oğlum yeni 7 aylık oldu ara ara hala parmak ucuna basar çok çok normal 🥰
Feyzza Saripapatyammm canımnçok teşekkür ederim içimi rahatlattınız internette kötü şeyler yazınca korktum bende erken olduğunu biliyordum aslında ama internette öyle yazınca tedirgin oldum iyiki böyle bir uygulama var çok iyi oluyor biz yeni anneler için
Saripapatyammm Feyzza Korkmayin canim. Internet herkesi hasta ediyor bazen :) Eger 1 yas 2 yas deseydiniz takip edin derdim. Ama suan hic bilmedigi bir olay yürümek , basmak :)
Feyzza Saripapatyammm çok teşekkür ederim bende erken olduğunu biliyorum ama parmak ucunda durunca internet tedirgin etti içimi rahatlattınız
Feyzza Bediaaaa tam hatırlamıyorum ama artık bütün basıyor bazen parmak ucu yapıyor ama genel olarak düzeldi 8 aylık olduk
momofa Kardeşim basıyordu. Şimdi 24 yaşında😄 gayet sağlıklı. Ne zaman düzeldi hatırlatmıyorum ama annemin de endişelendiğini, sonra gereksiz yere endişelendiğini söylediğini anımsıyorum.
Feyzza momofa aynen canım yaa işte ilk annelik tecrübesizlik evham oluyor internette de neler yazıyor neler tedirgin oldunca buraya yazdım çok şükür çoğu arkadaş yardımcı oldu içimi rahatlattılar aynen çoo fazla takılmaya gerek yokmuş