Mariposa Prensesannesi38 benim yengemin 6 tane çocuğu var hepsine hamileyken zeytin yemiş ve çekirdeğini beline sürmüş , hepsinin belinde siyah doğum lekesi vardır aynı yerde 😁
Prenses_annesi22 Tuba18 bizimkininde orasında 😁 annem dıyor canın bısey cekmıs yemedıysen yada yedıysen kasıdıysan ondandır dıyo anlamadm bnde
SheShines Bana büyük babannem demişti hamileyken bir yerine birşey saklarsan veya izinsi alırsan sakladığın bölgenin aynı yerinde bebekte doğum lekesi olurmuş😄 tabi batıl inanç bunlar
cokgezenti_30 SheShines kız benim kızımın alnında var alnıma ne saklamış olabilirim 😂😂😂 şaka maka bende çok merak ediyorum neden oluyor
YoldasYilmaz Bizde caninin çektiğini yiyemediysen leke olur derler.ben kızımda yaş beyaz dut çekmişti canim yiy4memistim burnunda sol tarafta ufacık bir leke var tabi tesadufmu bilemiyorum
Mom022 YoldasYilmaz yaa bu resmen doğru olabilecek kadar saçma ve komik 😂 annem bana hamileyken salkım üzüm cekmis canı ama bulamamışlar resmen belimde tane tane salkım üzüm var dovme gibi. Kız kardeşimde de resmen yapraklı siyah erik şeklinde var.
Tuba18 Prenses_annesi22 ben de öyle duymuştum Bi ara gün boyu düşündüm acaba hamilelikte canım ne çekti yemedim aklıma da gelmiyor 😅
esma_korkut Benimde oğlumun dudak üstünde ve burun üstünde kırmızı lekeler var doktor 1 yılda geçer demişti