Sadece gec konusma otizm icin yeterli degildir..baska bir cok belirti olmasi lazim.siz de de yokmus zaten.bos yere endiselenmissiniz.dil gelisimi icin mumkunse akran egitimine onem verin parka,arkadaslarina vs goturun…suan ki donemde zor ama kalabalik ortamda asiri gelisim gosteriyorlar tv tablet varsa kesin.katkisi olacaktir