Elisa77ebru 2 aylık bebeğim var buyuk abdestını 2 gunde 1 yapmaya başladı normal mı bu bılgısı olan varmı acıl cevap
Alptugunannesi07 Elisa77ebru Normal canım. Neyle besleniyor. Biz 4. Gün yaptık mesela. Doktor çok normal diyor
eceunverkanra Elisa77ebru Tuvalet duzenleri degisebiliyor, bizim de oyle olmustu normaldir bagirsaklari yeni yeni duzene giriyor annesi endiselenmeyin🥰
eceunverkanra Elisa77ebru Benim bebegim 7ay 6 gunluk hala tuvalet duzeni tam oturmus degil aslinda yani duzenli yapmiyor bazen 2gunde 1 bazen gunde 2 bazen gunde 3 seklinde ilerliyor. İlk 3-4 ayda 2gunde 1 bazen de 3gunde 1 yapiyordu
eceunverkanra Elisa77ebru Yok vermiyordum ama ben normal diye biliyorum, bize doktorumuz anne sutuyle 10gune kadar, mamayla da 5 gune kadar tuvalet yapmamanin normal oldugunu soylemisti. Yavas yavas bagirsaklari duzene giriyor bence endiselenmeyin🥰