Alp321 günaydın. Bebeğim 3 ay 11 günlük. Doğduğundan beri kendi rutinini kendisi belirledi. İlla şu kadar uyusun şu saatte kalksın diye bir çalışma yapmadım. Mesela akşam en geç 8 de uyur. Bazı akşamlar sebepsiz ağlıyor ve uykusu olduğu halde uyumamak için direniyor. O süreçte emziriyorum, meme de uyumasını sağlıyorum. Bazıları memede uyutmayı doğru bulmuyor ama her bebeğin malesef kendine has durumları oluyor. Bol bol konuşuyorum sakinleştiriyorum. Memede uyuyunca hemen yatağına alıyorum. Sonra gece 00.00 civarı muhakkak kalkar ve emer. Yine uyur. Sonra 03.00 te uyanır, 06.00 diye gidiyor. Her gün en fazla yarım saat aralarla farkedebiliyor. 06.00 dan sonra yanıma alıyorum emziriyorum derin uykuya geçince tekrar yatağına koyuyorum. 9 a kadar uyuyor. Ben uyutmada zorlanmıyorum. Gündüzleri de elektrikli salıncağı var. Emzirdikten sonra oraya koyuyorum, eline de hışırtılı kitaptan veriyorum. Son ses müzikle kendi kendine uyuyor. Kitabı olmadan ve müzik olmadan uyuyamıyor. Benim ki çok sakin bir bebek . Sanırım şanslıyım 🙏🏼