Kızlar 14 günlük oldu kızım… Normal doğum yaptım, herşey çok şükür yolunda.. Malesef lohusa psikolojisini çok ağır geçiriyorum… Çok bunaldım, çok yoruldum kendimi bu pskilojimi zabdetmekte.. Bebeğimi gören nasıl güzel bir bebek diyorlar.. Ama keyif alamıyorum, çok ilgilenemiyorum, annelikten şüphelenmeye başladım, delirecek gibiyim… Önce eşime çok bağlandım, babalık izni bitene kadar sürekli her dk eşimi yanımda istiyordum, ama şimdi evden soğuma oldu… Evimde durmak istemiyorum.. Evimden keyif alan, vakit geçirmeye bayılırdım ben… Ama şimdi ne olduysa evden uzaklaşmak istiyorum nedensiz, basıyor beni, bunalıyorum.. Ne yapacağımı bilmiyorum, sürekli ağlama krizi geliyor… Psikolog destek aldınız mı hiç, ona mı gitsem, eşim çok destek, ailem öyle ama yetmiyor olmuyor… Elimden gelen herşey yapıyorum, yürüyüş, vs… Olmuyor, gitmiyor bu içimdeki sıkıntı… Ne yapacağım kızlar, aklıma direk psikolog geliyor, lütfen yardımcı olun 🥺🥺🥺